Francouzská vláda se prozradila. Údajně mrtvá dívka z pařížského masakru žila a poté zemřela! Podívejte se na důkazy...
Heuréka!: Zádrhel v mexických médiích poskytuje silný důkaz, že „oběti“, zadržené úředními činiteli, zavraždila francouzská vláda.
V těchto „teroristických útocích“ je rozhodně mnoho mrtvých lidí, ale vypadá to, že nikdo nezemřel „ve jménu islámu“.
...
Mexická dívka Nohemi Gonzalez, která zemřela, byla po střelbě v Bataclanu potvrzena jako živá: její rodina, když se dověděla o střelbě v Paříži z mexických médií, volala na mobilní telefon jejího přítele. Pokoušeli se ji opakovaně kontaktovat na jejím telefonu, a pak zkusili telefon jejího přítele. Ten jim řekl, že je s ní a že jsou oba v pořádku, že střílení už přestalo.
A nyní, poté, co ji úřady zadržely, rodina dostala zprávu, že je mrtvá. Její rodina se diví, jak to, že je mrtvá, když dostali zprávu, že je živá, přímo od jejího přítele, a to dlouhou dobu po „teroristickém útoku“. Heuréka! To ukazuje, že se tam dělo všechno možné, jen ne teroristický útok, a že tu akci provedla francouzská vláda, a je to hodně špinavá falešná vlajka.
Za tuto zprávu bych mohl být vymazán z webu, ale je to tak, je to chladný tvrdý fakt. Bylo to v televizi, když jsem si prohlížel fotky z Bataclanu. Mrtvá těla na scéně vypadají skutečná, ale je tam příliš nízké rozlišení, s nímž se nedá pracovat. Pak šla v televizi ta zpráva s rodinou dívky. Řekli, jak to bylo z jejich perspektivy. Potvrdili, že když se dověděli o střelbě z tisku, kontaktovali jejího přítele, a to bylo už dávno po střelbě, když Bataclan byl už prázdný (pravděpodobně už několik hodin). Její přítel byl s ní, byli naživu, zcela nezraněni, pryč z divadla, v nejmenované lokaci. A teď, když se dozvěděli, že nebyla ani zraněna, dávno poté, co věci utichly, je prohlášena za mrtvou, za „oběť“ útoků. Její rodina se divila, jak je to možné, když jim bylo potvrzeno, že nebyla zraněna a je v pořádku.
Tyto důkazy silně napovídají, že tam žádní Arabové nebyli, a že to udělala francouzská vláda, aby získala svůj potřebný počet obětí, vražděním zadržených lidí!
Pokud oběti zavraždila francouzská vláda a pak je pohodila zpět na scénu poté, zcela by to vysvětlovalo, proč na žádný mobil přítomných fanoušků nebylo v Bataclanu natočeno video se skutečnou střelbou,a přesto je tam značný počet těl. Zdá se zřejmé, že tuto mexickou dívku zadrželi, zavraždili ji, a převezli ji tam, kde ji potřebovali mít pro svou story, a dotáhli její tělo tam, kde ho chtěli zanechat. To by také vysvětlovalo, proč je po celé podlaze Bataclanu rozmazaná krev. - protože tam tahali a pokládali těla, která předtím zabili.
Nyní se podívejme na národnostní složení mrtvých, čímž zjistíme, že úřední činitelé je nejprve legitimovali, než je zabili, a to proto, aby měli mrtvé z co možná nejvíce zemí. Přesně tak to Francouzi udělali: prověřili si jejich identity, aby se rozhodil, koho zabijí, na základě toho, odkud pochází – aby měli „vzorky“ z co největšího počtu zemí, aby se co nejvíce zemí postavilo za válku proti islámu – když jim zabili jejich lidi.
Po téhle zprávě bych mohl čekat útok třeba dronem. Mimochodem, cítím se dobře a nemám sebevražedné sklony.
Takže: zříkám se odpovědnosti. Toto vše je založeno na tom, co bylo v televizi. Nemám všechny detaily, protože o tom není záznam na webu. To, co jsem řekl, je přesně to, co řekla ta rodina v televizi – divili se, jak je možné, že je nakonec mrtvá, když jim její přítel řekl, že nebyla ani zraněna. To zavání až do vysokého nebe, a je to jako facka veřejnému vědomí.
Udělají cokoli, jen aby dostali tu svou třetí světovou válku. Jsem z toho absolutně nas...ý. Takže oni potřebovali svůj počet skutečných těl, takže zabíjeli lidi, kteří po „události“ prokazatelně byli naživu!
Takže, když jsme se tím chvilku zabývali, věci se ukazují v pravém světle. Zde je to, co se skutečně stalo: agenti, nikoliv teroristé, získali na scéně malý počet těl, a tak ho vylepšili lidmi, které zadrželi. To dává největší smysl pro různé zprávy: nezabili „všechny zadržené“, ale vybrali lidí, které potřebovali mít mrtvé, aby co nejvíce politicky získali zavražděním lidí, vybraných kvůli jejich národnosti zjištěné ve vazbě podle jejich identifikačních dokumentů.
Seznam zemí, z nichž jsou mrtví, je zatím tento: Michael Jozic z Belgie, Elif Dogam z Turecka, dále jen země, pro urychlení: Francie, Švédsko, Tunisko, Mexiko, Spojené státy, Chile, Alžírsko, Portugalsko, Itálie, Maroko, Španělsko, Anglie, Německo, a seznam ještě není ukončen.
Rodina mexické oběti se nyní ptá, jak proboha může být mrtvá, když poté, co se vše uklidnilo, byla živá. A to hodně dlouho poté, co se vše uklidnilo, takže média o tom stačila informovat, a rodina stačila zavolat, když to slyšela. Rodina dívky byla v Mexiku, a ta zpráva se nedostala do Mexika během pěti minut. Trvalo to o mnoho déle. Jak to, že ta dívka zemřela, když po celou tu dlouhou dobu byla živá a nezraněná? Francouzská vláda se tímto plně prozradila.
Jediná zveřejněná fotografie z Bataclanu - ZDE
Všechny na ní existující anomálie lze plně vysvětlit tím, že tyto lidi zavraždila francouzská vláda a pak je naaranžovala na krvavou scénu...
Zveřejnili fotku z Bataclanu s mrtvými těly po celých devíti yardech plochy. Ale je tam několik vážných problémů.
1. Proč tam není vidět lékařská záchranná služba? Kdyby tato scéna nebyla chtěná vládou, všude by tam byli pracovníci záchranky, a odváželi by i mrtvá těla do nemocnice, aby jejich smrt mohla být potvrzena.
2. Žádná policie: Kdyby to nebyla scéna naaranžovaná vládou, všude by tam byla policie.
3. Pět lidí stojí na balkóně, 1 fotograf a jeden chlap dole. U těl není vůbec nikdo!
4. Velký důkaz: Originální fotografie ve vysokém rozlišení byla zveřejněna již jako printscreen. Tento printscreen je zde zobrazen, zcela nezměněn. Kdybyste chtěli někomu zmařit šanci analyzovat skutečnou fotografii, aby z ní mohl získat důkazy, tak printscreen fotografie ji zmaří spolehlivě. Printscreen nemá vlastně s fotografií co dělat, sestává se jen z bitů, které tvoří obrázek, ale nejsou tam žádné podbity, které by mohly být vytaženy a analyzovány. Skutečná dokumentární fotografie by nebyla vydána jako .png printscreen.
5: Divadlo Bataclan má mnoho verzí pro uspořádání podlahy a sedadel, jak ukazují snímky před touto střelbou. A ctí si své pověsti divadla určitě aspoň tím, že nenechává události probíhat na holé betonové podlaze. Proč je beton na fotce holý? Zřejmě proto, aby se neznečistila kvalitní podlahová krytina při aranžování tohoto snímku.
6. Tato fotka, vlastně jediná zveřejněná fotka, je i ve svém nejvyšším rozlišení pořád v supernízkém rozlišení, což zabrání lidem, aby ji rozebrali na kusy. Nestačilo jim, že zveřejnili jen printscreen, ale i tento printscreen je kšunt. Vypadá „jasný“, dokud se nepokusíte s ním něco udělat, například hledat díry po kulkách v divadle. Rozlišení fotky není adekvátní, abyste mohli objevit aspoň jedinou. Pokud vůbec nějaké existují.
Komentáře: