Kapitán zmizelého letadla byl agentem CIA
Nová zpráva ruské hlavní vojenské výzvědné služby GRU kolující dnes v Kremlu neponechává nikoho na pochybách, proč prezident Obama tento týden sdělil, že jeho největší obavou není Rusko, ale to, že v centru New Yorku někdo odpálí jadernou bombu. GRU totiž zjistila, že pilot ztraceného malajského letadla, kapitán Zaharie Ahmad Shah, byl agentem CIA a jeho letadlo neslo „tu nejodpornější bombu, která kdy byla zkonstruována“. Podle zprávy, a jak jsme zde již dříve psali, sledovala GRU let od doby, kdy byl zjištěn vysoce podezřelý náklad na Seychellách, který tam byl přivezen kontejnerovou lodí MV Maersk Alabama s americkou vlajkou.
Podezření GRU ohledně této lodi vzbudilo to, že do 24 hodin od vyložení „vysoce podezřelého nákladu“ určeného pro let Malajských aerolinií MH370, byli nalezeni mrtvi „za podezřelých okolností“ dva vysoce vycvičení členové amerických speciálních jednotek Navy Seals, kteří byli určeni k jeho ochraně (Mark Daniel Kennedy, 43, a Jeffrey Keith Reynolds, 44.
Vyšetřovatelé MH370: Jsou důkazy, které nemohou být zveřejněny
Zmizelý let MH370 je stopou k 11. září, letadlo zřejmě expolodovalo v Novém Mexiku
Zvláštní osazenstvo a let zmizelého Boeingu, může v tom mít prsty Rothschild?
Kennedy i Reynolds byli zaměstnanci námořní bezpečnostní firmy The Trident Group se sídlem ve Virginii, která je financována americkými speciálními jednotkami SEAL a organizací vysokých námořních válečných důstojníků, a GRU již dávno zjistila, že firma je určena k ochraně velmi významných převozů atomových a jaderných materiálů po celém světě.
GRU rovněž zjistila, že „vysoce podezřelý“ náklad byl po vyložení z lodi Alabama 17. Února převezen na mezinárodní letiště Seychelly a naložen na let společnosti Emirates na mezinárodní letiště Kuala Lumpur v Malajsii, se zastávkou v Dubai.
Let MH370 do Pekingu odletěl z Kuala Lumpur 8. března, a poté, co vstoupil do zóny Jihočínského moře chráněné Lidovou osvobozeneckou armádou, Spratly Islands, se dle GRU „významně se odchýlil“ od svého kurzu a byl sledován ruskými satelity VKO (Vojska vzdušně-kosmické obrany Ruska) i leteckými radary. Svůj let dlouhý téměř 3 447 km ukončil na atolu Diego Garcia.
Jak řekli experti GRU, k odchýlení letu došlo ve stejnou dobu, kdy veškeré mobilní telefonní komunikace spravované operátorem China Mobile na ostrovech Spratly Islands byly zmateny a přerušeny.
GRU oznámila, že nejprve jim nebylo jasné, proč byl let odvrácen na Diego Garcia, až do 16. března, kdy oznámili, že na atol byli letecky dopraveni specialisté na choroby jak z USA, tak z Číny. 21. března pak oznámili, že „vysoce podezřelý“ náklad byl z atolu letecky přepraven na raketovou střelnici White Sands v Novém Mexiku na jihozápadě USA, a tam byl zničen „masívním výbuchem“.
Významné je dle zprávy GRU to, že Diego Garcia již dlouho „prvořadým cílem“ protivníků USA z důvodu, že je to místo, odkud byly řízeny války proti Iráku a Afghánistánu, a rovněž je to jedna z nejobávanějších "černých základen“ CIA, kde se mučí a zneužívají vězňové. - http://www.alternet.org/story/79273/sordid_details_on_'black_site'_at_diego_garcia_island_come_to_light
Jak praví GRU, nejvíce znepokojující ohledně letu 370 je fakt, že bylo zjištěno, že jeho kapitán Zaharie Agmad Shah má doma letecký simulátor obsahující FTS (Flight Termination Systém), který umožňuje převzít dálkově vládu nad letadlem, a rovněž přistávací instrukce pro Diego Garcia. - http://www.dailymail.co.uk/news/article-2584123/Revealed-Malaysian-Airlines-pilot-high-security-US-base-Diego-Garcia-programmed-homemade-flight-simulator-deleted-data-just-taking-control-missing-plane.html
FTS, jak vysvětluje GRU, je plně redundantní bezpečnostní a testovací systém pro dálkové řízení a ukončení letu vzdušných plavidel, který se skládá z CTS (Command Transmitter System – systém předávání příkazů) a podsystémů pro různá monitorování a rozhraní. Systém je plně programovatelný a dostatečně flexiilní na to, aby vyhověl měnícím se požadavkům dnešního moderního testování, jak praví jeho výrobce System Planning Corporation (SPC).
Významné je i to, že SPC - výrobce systému dálkového řízení, jak praví zpráva, byl kdysi veden tajemným americkým „válečným jestřábem“ Dovem Zakheimem, o němž se stále mnozí domnívají, že byl jedním z hlavních osnovatelů útoků 11. září. V r. 2000 zveřejnil článek Obnova americké obrany, v němž volá po „novém Pearl Harbouru“ - http://911research.wtc7.net/sept11/trillions.html .
Komentáře: