Zvláštní osazenstvo a let zmizelého Boeingu, může v tom mít prsty Rothschild?

Napsal Svět kolem nás dne . Kategorie Zahraniční Počet zobrazení:: 19480

Na palubě bylo 20 zaměstnanců americké firmy Freescale, která vyrábí naváděcí systémy do vojenských raket. Jeli prý do Číny vyjednávat nějaký obchod.

Kolem ne/havarovaného letadla Boeing 777 číslo letu MH 370 se vynořily první zajímavé otazníky. Kdo vlastně byl na palubě? Nezávislé weby provedly masivní kritiku hlavních médií, které nezmínily ani slovo o hlavním osazenstvu posádky. Nakonec oficiálně vytáhl kočku z pytle jeden velký burzovní deník zde.

Na palubě bylo 20 zaměstnanců high-tech firmy Freescale sídlem v Texasu. Jeli do Číny vyjednávat nějaký obchod. Podívejme se na zajímavou výrobní činnost této "soukromé" firmy:

spojení jednotek na bojišti
avionika a vybavení letadel
radary ve speciálních frekvencích
navádění raketových střelelektronická válka a rušení
identifikace vlastních a nepřátelských letadel

Dnes je jasné, že letadlo jednak změnilo směr a jednak někdo na palubě vypnul hlavní navigační přístroje oznamující polohu letadla. Podle vojenských radarů bylo letadlo zachyceno asi hodinu poté v novém kurzu a identifikační data firmy Boeing (systém ACARS(external link)) potvrdila, že letadlo letělo asi 6 hodin neznámým směrem. Ten ovšem musí být známý, když existují navigační data.

Celá situace vzbuzuje několik zásadních otázek.

Proč je světový tisk tak hloupý a nechá se vodit za nos politiky a vojáky? Všichni přece věděli, že letadlo letělo přes velmi sledovanou radarovou oblast, kde je Čína v konfliktu o ostrovy Spratley(external link) se svými pacifickými sousedy, hlavně s Vietnamem. Je zcela vyloučeno, že by letadlo nebylo rutinně sledováno armádami nejméně 3 zemí. A po změně kurzu musel nastat poplach v každém případě.

Proč firma Boeing vydala oficiální data o letu s takovým zpožděním? Ohled na zmizelé a jejich rodiny nechme stranou, to ve velké politice nikdy nehrálo žádnou roli. Jde zase o novináře: to jsou tak hloupí, že nezavolají někomu, kdo má na starosti navigaci letadel?

Má únos nebo zmizení letadla něco společného se zvláštním osazenstvem, které bylo na palubě?

Otázek je najedou hodně a všechny stojí za zvážení. Smutný je fakt, který je nyní vidět v případě ukrajinské krize v plné nahotě. Tisk se stal hlásnou troubou zájmových skupin a vlád. Jako pes uvázaný na řetězu je krmen pečlivě sebranými střípky informací, z nichž fabuluje "zprávy" upravené jako informační opium pro velkou část nemyslícího čtenářstva. Ta druhá skupina se vinou nedostatku informací vyžívá v bláznivých spikleneckých teoriích. Tím se kruh dezinformace uzavírá.

 

Únos kvůli čtyřem čínským armádním inženýrům a novému čipu?

Se zprávou přišel server.4key.net, podle kterého vědci a výzkumníci čínského národního vojenského programu Wang Peidong, Chen Zhijun, Cheng Zhihong and Ying Li nedávno nabídli americké firmě britského magnáta Jacoba Rothschilda patent na výrobu nového čipu. To dokládá i zaevidování patentu americkou administrativou.

Tatáž skupinka byla na palubě inkriminovaného letounu s označením MH370. Zmíněnou teorii o únosu s nadnárodním zájmem by podporoval i fakt, že o nalezení letounu se enormě zajímají právě Spojené státy i Čína. Ve Spojených státech navíc vyšetřování bedlivě sleduje i vojenské ústředí v Pentagonu.

[zdroj]

Komentáře:

Loading...

Webový portál Svethostingu.info ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.