Nová reklamní kampaň apeluje, abychom nehodnotily ženy podle oblečení

Napsal Svět kolem nás dne . Kategorie Zajímavosti Počet zobrazení:: 4720

Švýcarská organizace na ochranu lidských práv se zaměřila na rovnost pohlaví a feminismus a v nové kampani nám připomíná, že bychom NIKDY neměli soudit ženy podle toho, jaký mají výstřih, dlouhou sukni anebo výši podpatků.

 I když někdo právě podle délky sukně anebo vysokých bot hodnotí, jak moc je žena promiskuitní. Tyto billboardy poukazují na to, o jak absurdní měřítko jde.

Nehledě na to, co má daná osoba na sobě, je to stejná lidská bytost jako ostatní, a nemělo by s ní být zacházeno jinak.

Celý set byl vytvořen Theresou Wlokka (umělecká ředitelka), Fridayem Regeheimem (copywriter) a dalšími studenty z Miami Ad School v Hamburgu, Německo.

 

 

 

Komentáře:

Loading...

Webový portál Svethostingu.info ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.