Americký režisér odkrývá hoax přistání Apolla na Měsíci. Podvedli celý svět a lidé tomu stále věří...
Craig Mckee: Opravdu chci vidět tento film. Ale nejprve se musí vytvořit.
Investigativní novinář Massimo Mazzucco, režisér filmu o 11.září, dokumentu 11.září: Pearl Harbor, nyní uplatňuje svůj talent na dalším z mnoha podvodů naší doby. V novém filmu s názvem Americký Měsíc bude zkoumat všechny důkazy o tom, že mise Apolla byl jen podvodem.
Když si uvědomíte, co to znamená, že podvedli celý svět v roce 1960, a trvalo, než to lidé pochopili, stejně jako den 11.září, řekl Mazzucco v rozhovoru z jeho domova v Itálii.
Měsíc je podvod větší, než cokoli, co už bylo spácháno. Tím, že prokážete, že jeden jev je podvodný, pomůžete mnoha lidem otevřít oči, aby pochopili i další věci.
Mazzucco v současné době shání finanční prostředky na dokončení projektu, i když na něm pracuje už déle než rok. Doufá, že film vyjde někdy v roce 2016. Pomocí jedné stránky gofundme získává peníze, které mají pokrýt rozpočet filmu: 75 000 dolarů, ačkoliv říká, že může jít dál tak dlouho, dokud alespoň nedostane 30 000 dolarů na pokrytí základních výdajů. Také vy můžete přispět a sledovat Mazzucca a jeho projekt zde.
Americký Měsíc bude zkoumat několik druhů důkazů, zejména fotografickou dokumentaci. To je pro Mazzucca nejbližší a nejdůležitější, protože byl fotografem 20 let. již udělal závěr, že veškerá filmová i fotodokumentace, kterou jsme mohli vidět, nepochází z povrchu Měsíce, tedy nebyla rozhodně vytvořena právě tam.
Snímky nepocházejí z Měsíce - žádný z nich. Ne od Apolla 17 až po Apollo 11.
A dodává: Neříkám, že jsme nikdy nechodili po Měsíci, protože existuje mnoho možností, ale moje teorie je, že Apollo jako takové, co bylo předkládání jako výlet na Měsíc, nikdy na Měsíci nebylo.
Mazzucco si od NASA nakoupil veškeré filmové záběry, které jsou údajně o cestě na Měsíc (odhaduje se to na 20-30 hodin), a prošel je velmi pečlivě. Říká, že věc, která mu byla hned jasná, bylo to, že fotografování je padělek.
Filmař říká, že se již začínají podílet na tomto zkoumání také fotografové, s nimiž v minulosti spolupracovat.
Při nekonečných hodinách analýz vidíte věci, které jsou špatně. Můj problém jako profesionálního fotografa je, že vidím, kde jsou dané chyby. Potíž je v tom, jak přesvědčit ty, kteří nejsou profesionální fotografové (tedy široká veřejnost), aby to také viděli.
Když viděli fotografie, smáli se, říká. Jako profesionální fotograf se díváte na ty snímky a smějete se. Je to vtip. Takže chci, aby toto prohlášení bylo co nejvíce jasné, jak jen je to možné.
Jedna věc, která spojuje ty, kteří věří v 11.září, a ty, kteří tomu nedůvěřují, je otázka Apolla na Měsíci. Tak bude velmi zajímavé, jak skupina těch důvěřivců bude reagovat na film Mazzucca. I když existuje značný počet těch, kteří nevěří, že Apollo bylo na Měsíci, obávají se, že film zničí jejich důvěryhodnost.
Mazzucco říká, že chtěl natočit film o Měsíci a podvodu okolo něj už asi 10 let zpět, ale vždy se zdálo, že bylo něco naléhavější než Měsíc. Ale došel k závěru, že teď je ten správný čas k tomu, aby o tom natočil film.
Jednou z nejnápadnějších věcí je to, je chování 3 astronautů Apolla poté, co se vrátili na Zemi. Na tiskové konferenci po misi Neil Armstrong, Buzz Aldrin a Michael Collins byli pozitivně naladěni, tedy ne tak, jak byste očekávali u mužů po takovém monumentálním kroku, zvláště ve vesmíru.
Tito lidé jsou čestní muži, říká Mazzucco. Ti chlapi se dostali do něčeho, co je větší než oni sami. Uvědomili si příliš pozdě, že jsou součástí hry a není již možné z této hry odejít.
Jednou z největších zvláštností je to, že se nikdo nepokusil za dobu 43 let vrátit na Měsíc znovu. Nějaký náznak toho byl obsažen v videu NASA o misi astronautů na Mars. V tomto videu inženýr NASA Kelly Smith, který pracuje na navigačních systémech projektu Orion, uvádí toto:
Když se dostaneme dál od Země, přiblížíme se k pásům Van Allen, pás nebezpečného záření. Záření může poškodit naváděcí systémy, palubní počítač, ale také jinou elektroniku Orionu. Samozřejmě musíme touto nebezpečnou zónou projít dvakrát, jednou cestou do vesmíru a podruhé cestou zpět. Ale Orion má ochranu. Stínění bude zatěžkávací zkouškou, když Orion bude prolétávat nebezpečnou zónou záření. Senzory na palubě budou zaznamenávat úroveň radiace, aby mohli vědci provádět studie. Musíme řešit tyto problémy, než budeme lidi posílat do této oblasti vesmíru.
Jako Dave McGowan zdůraznil ve svém seriálu Wagging the Moondoggie, zdá se, že technologie roku 1960, která dostala astronauty Apolla do vesmíru přes tento pás nebezpečného záření vez jakékoli ochrany - nemže být dnes duplikována a bez ní není možné přes tento pás letět.
Mazzucco se ptá: Jestli je pravda, že to bylo neškodné v roce 1960, vyletět do vesmíru, proč dnes jsou přísná pravidla a NASA dělá různé studie před tím, než pošlou lidi do vesmíru?
Tento přístup je odlišný od toho, který se používá při jiných odhalení podvodů a spiknutí. Nejen, že prezentujeme prozkoumané důkazy, ale také zkoumáme argumenty tzv. odhalovačů. Filozofií je, že se používají argumenty, které mají přesvědčivé protiargumenty. Tato technika byla velmi účinně využita v New Pearl Harbor.
Po zkušenostech s 11.zářím je hlavní věc, kterou jsem se naučil, to, že není důležité jen odhalit, že to, co si myslím, je falešné. Musíte vzít také v úvahu druhou stranu odhaleného - tedy to, proč se to děje a kde je teda pravda. A pokud máte správné odpovědi, pak můžete uzavřít dveře těm lhářům úplně.
Dokumentární režisér nám pomáhá odhalit klamy, tak se jich možná nemusíme do budoucna bát.
Všechny mé filmy mají společnou nit: velká lež historie, říká. Takže čím více lží je vidět, tím více doufám, že se lidé stanou skeptičtějšími. To je vlastně konečným cílem všech těchto filmů, které dělám tak, aby lidé byli v budoucnu méně důvěřiví.
Filmař natočil řadu dokumentárních filmů, které se zabývají obrovskou lží, i když je nejvíce známý pro film New Pearl Harbor. Mezi jeho další filmy patří - The New American Century, Cancer - The Forbidden Cures, The True Histroy of Marijuana, The Second Dallas - Who Killed RFK? a UFO a The Military Elite.
Mazzucco zdůrazní mnoho dalších oblastí Apolla ve svém novém filmu, který ukáže, jak je tento příběh falešný. Jedním z jasných důkazů je to, že astronauté byli zvednutí pomocí šňůr/kabelů/lan.
Nemůžeme dokázat, že byly použity kabely, aby byli astronauti zvednuti, ale jsou tam situace, kdy byl člověk zvednut, ale normálně bez jakékoli pomoci lan by to nebylo možné. Takže si můžete dokázat, že tam jsou nějaké pomocné lana, i když nejsou vidět.
Jeden subjekt dokonce vyjádřil obavy, zda je svit opravdu od Slunce a zda nejsou stíny v rozporu s tvrzením, že byly fotografie pořízeny na Měsíci. Mazzucco zdůrazňuje důležité body v rámci tohoto, když říká, že stíny mohou občas konvergovat, pokud je světlo blízko kamery. Ale dodává, že že existuje celá řada stínů, které jsou v několika směrech.
Klíčovým vodítkem v tom, že světlo bylo vytvořeno uměle, je to, že se zdá, že některá místa jsou více osvětlená, než ostatní bližší. A tak je zdroj světla nikoli Slunce, ale umělé světlo.
Při použití umělého světla bez ohledu na to, jak silné to bude v rámci celé fotografie, by mělo být někde světlo slabší. A nelze použít více zdrojů, aniž by nebyly vytvořeny další stíny.
Budou se také řešit teplé a studené teplotní extrémy na Měsíci, což by znemožnilo použití kamery Hasselblad - kromě mnoha jiných věcí.
Jeden z nejdramatičtějších důkazů, které byly kdy zjištěny je to, že mise Apollo byla filmována a zkoumána výzkumníkem Bartem Sibrelem z NASA. Sibrel říká, že jednou byl na veřejnost vypuštěn film, který široké veřejnosti nebyl určen. To ukazuje Apollo 11 údajně v polovině cesty na Měsíc - asi 130 000 mil. od Země. Země je docela daleko, Armstrong se nechal slyšet, že kamera byla zaměřena jen na výklenek na Zemi. Ale pak zhasnou světla v kapsli, tak vidíme, že kamera byla na opačné straně rakety a že se teď zobrazuje okno, které mělo být zaslepeno světlem.
To je vidět na 32minutovém videu od Barta Sibrela i na 13minutovém. Pokud New Pearl Harbor přináší vyčerpávající analýzu,kterou Mazzucco o misi na Měsíci přináší, pak bude American Moon důležitým filmem taktéž.
Zdroj: truthandsshadows.com