Tohle lidé nerozdýchají. Historik NASA: Lhali jsme úplně ve všem. Nic z toho, co jste viděli, není pravda!
Cary Martynuik (Historik NASA): Mluvil jsem z gentlemanem z BellComm (jedna z mnoha podpůrných organizací NASA) a diskutovali jsme různé lži okolo NASA. Vše o čem mluvil, bylo totiž úplně jiné nežli to, co nám (oficiálně) řekli. Byl jsem překvapený. V jeden moment jsem se ho zeptal, zda nám lhali jen o něčem z toho, co jsme viděli. Na to on odpověděl: ne, nelhali jsme vám jen o něčem, my jsme lhali o všem. Nic z toho, co jste viděli, není pravda. (BellComm / NASA Insider)
Pokud je to tak, pak si lidé skutečně nedokáží představit, jak hluboko ty lži zasahují. Vše bylo stvořeno v Holywoodu.
Skrytá symbolika
Když se podíváte na oficiální logo NASA, uvidíte na něm červenou šipku (vektor). Připomíná to měřidlo zednářů, nebo rozeklaný hadí jazyk. Existují různé variace tohoto symbolu. Všechny připomínají šipku nebo křídlo ve tvaru obráceného „V“. Podle oficiální definice z roku 1959 červená šipka představuje poslední design hypersonických křídel, které byly v té době vytvořeny.
Možná by se měl někdo zeptat Ruské federální vesmírné agentury (Roscosmos), která vznikla v roce 1992, proč si zvolila velmi podobný symbol? A to není ojedinělé. Když se podíváte i další vesmírné agentury, které existovaly v roce 1996, všechny do jednoho používají stejnou symboliku. Můžeme se ptát Japonců, Severní Koreje, Thaiwanu, Mexika, Bulharska, a dalších. Všechny používají stejnou symboliku.
Když se zaměříme na logotypy vesmírných misí NASA, pak všechny pro program Mercury, obsahují číslo sedm. Číslo sedm typograficky připomíná opět vektor „V“.
Když se podíváme na lety do vesmíru během misí s raketoplány, vidíme opět „V“ a sedm hvězd, stejně tak jako sedm jmen. Je zajímavé, že na logu Astro 2 můžeme vidět symbol planety Jupiter a jeho 4 měsíců. Podobné symbolické jinotaje můžeme vidět i na dalších logotypech.
Logotyp mise Apollo
Logotyp mise Astro 2
Samotné lety mise Apollo ukrývají opět převrácené „V“. Hlavní logo pak obsahuje souhvězdí Orion.
Americká Missile Defence Angency (Raketová obraná agentura) ve svém logu ukrývá opět číslo sedm. Stejně tak Lockheed Martin používají vektor nebo číslo sedm. I další (nejen Americké) agentury, které mají své aktivity spojené s vesmírem, ukrývají ve svých logotypech podobnou symboliku. Je to všechno jen náhoda, anebo se za tím skrývá skryté poselství?
Skrytá symbolika je tu s námi napříč dějinami. Podívejte se například na následující obraz Madony. V pravém horním rohu můžete vidět předmět, který svým tvarem připomíná létající talíř. Když se podíváte v širším záběru, uvidíte postavu, která daný objekt ze země pozoruje. Na stejném obraze v levé horní části pak vidíme slunce, ze kterého vychází tři paprsky na jejichž konci máme opět symboliku vektoru. Stejný motiv se pak opakuje na obraze Madony a Ježíška. Zaměřte se na její levé rameno.
Madonna a Ježíšek: levé rameno
Madona a ETV
Apollo 8
Jim Lowell, člen posádky Apollo 8 (a později i Apollo 13) uvedl při svém prvním obletu Měsíce: Ok, Houstone… Měsíc je vlastně šedý. Žádné barvy. Vypadá jak z šedé sádry.
Před zahájením misí Apollo bylo provedeno rozsáhlé mapování povrchu Měsíce. Na základě toho vznikly velmi přesné modely některých částí povrchu Měsíce a to jak zmenšené, tak v životní velikosti.
Následující video obsahuje sestřihl filmových záběrů a záznamů ze simulací NASA:
Komentáře: