Inženýrství Země: Odhalení útoku na lidstvo pomocí modifikace počasí 1. část
Úvodní přednáška na konferenci o geoinženýrství Redding, Kalifornie, 14. srpna 2015.
(Pozn: Pro pár lidí, co si stěžují, že video je na nic, protože je v angličtině a té nerozumí: písemný překlad přednášky máte pod ním. Nevím, co více mohu udělat. Titulky již nedělám, youtube by mi smazalo účet za použití materiálu cizích stran. A nečtou si tu jen Češi, nýbrž i dosti lidí anglicky rozumějících.)
Přepis videa - projevu Dane Wigingtona:
Úvod
Nejhlubší vděk všem, kteří přišli na tuto konferenci o geoinženýrství a chtějí se dozvědět pravdu. Pravda, to zajisté není to, co nám říkají. Pro ty, kteří se snaží před pravdou ukrýt, řeknu toto: když stojíte uprostřed silnice, cítíte se líp zády k provozu nebo čelem k provozu? A to je scénář, který tu probíhá. Žijeme ve společnosti, která je stále řízena tyrany a zbabělci, kteří jim slouží. Touhle cestou nemůžeme už dále jít, nebo už nás nic nezachrání.
Přejdu ke své prezentaci. Je to drsné a je těžké se s tím vyrovnat. Takže, buďme katalyzátory v tomto ohni. Použijme svůj hněv jako palivo a začněme rozsévat ohniska uvědomění, všude po světě, aby nemohly být dále umlčovány. Název této mé prezentace je Inženýrství Země: Odhalení útoku na lidstvo prostřednictvím modifikace počasí (výše). Pro ty, kteří mě neznají: pracoval jsem v oblasti solární energie u společnosti BechtelPower.
O mém fotovoltaickém energeticky soběstačném domě se psalo v největším světovém časopise o volných energiích Home Power. Přestěhoval jsem se do Kalifornie do oblasti Shasta Lake v očekávání, že tu najdu čistý vzduch. Jako dítě jsem žil ve smogu a toužil jsem po čistém vzduchu. Nemohl jsem pochopit, jak to, že dospělí kolem mě pokládají smog za normální, v pořádku. Přestěhoval jsem se tedy na severozápad, postavil si tam solární dům, a začal jsem ztrácet 60-70-80% solární energie. Evidentně kvůli tomu, co zůstávalo za letadly.
Začal jsem dělat výzkum, spousty výzkumu, pak i laboratorní. Nemohl jsem uvěřit tomu, co se děje nade mnou na nebi. Nemyslel jsem si, že se budu muset zabývat i srážkami a modely počasí, ale musel jsem. Takže, celé to úsilí nebylo něco, co bych si byl přál. Ale když člověk zjistí něco tak obrovského rozsahu, co má vliv na budoucnost, na moje děti, na děti nás všech, pak nemá na výběr.
Co je klimatické inženýrství?
Co je klimatické inženýrství? Je to epidemie lidské šílenosti, lidské arogance. Předčí všechny dosud známe formy tyranie. Klimatické inženýrství je známo pod různými termíny. Management solární radiace, stratosférické aerosolové geoinženýrství, stratosférické aerosolové injekce.
Toto je malý nákres (výše), který je v mnoha vědeckých publikacích rozpracován do mnoha teorií, protože tím chtějí zmást veřejnost. Vidíte tam samé nesmyslné věci, jako vesmírná zrcadla, naprosto neuskutečnitelná, a míchají se dohromady s dálkově řízenými loděmi, vypouštějícími páru. Rovněž neproveditelné. Hnojení oceánů železem – sypání toxického materiálu do moří kvůli hnojení řas, které mají vsakovat CO2 a ukládat jej v oceánu, který je již teď příliš acidický. Umělé stromy na zachycování CO2. Jako bychom neměli opravdové stromy. Na co potřebujeme umělé? A nakonec, co je nejdůležitější, trysková letadla vypouštějící na nebe aerosoly za účelem odvrácení části slunečního záření. Je zbytečné vykládat, že to spíše zachycuje teplo. V celkovém pohledu zachycuje více tepla, než to odráží.
A ještě jeden graf na zobrazující záměr managementu solární radiace (výše). Částice síry prý budou odrážet sluneční záření. Je dávno vědecky dokázáno, že místo toho přispívají k celkovému ohřívání planety. Navzdory všem údajům a vědeckým publikacím na toto téma nás média informují tak, jako by se jednalo o nějaký naprosto fiktivní scénář.
Klimatické inženýrství je největší slon v místnosti. Je to dosud nejkatastrofálnější program lidské rasy. Zasévání částic je největším zásahem do životního prostředí.
K čemu jsou tyto trysky na letounech? Jak víme, že sprejují?
Co tyhle trysky (viz výše)? Jsou umístěny přímo za výfukovými tryskami, aby se jejich proud mísil s výfukovými plyny, a aby to vypadalo jako že vznikají kondenzační stopy. Je to i na komerčních letounech. Letecký personál ani piloti do toho nejsou zasvěceni, ale i komerční letadla jsou k tomu evidentně využívána. Speciální stopy, které po nich zůstávají na nebi, nejsou kondenzační stopy, ale stopy rozptylování částic při managementu solární radiace. Laboratorní testy dokazují, že tento materiál padá dolů na nás, i z vysokých oblastí stratosféry, kam se až letadla dostanou.
Toxická obloha
Každý, kdo si myslí, že takováto obloha (výše) je normální, potřebuje zásadně přehodnotit svoji realitu. Co je na tom normální, žít pod toxickou oblohou? I naše děti žijí pod toxickou oblohou, a to každičký den. To se tolerovat nedá. Radši budu až do posledního dechu bít na poplach a ukazovat lidem, že žijí pod toxickou oblohou, kterou mají na svědomí lidé s neuvěřitelnou aroganci., kteří si myslí, že mají právo si hrát s počasím, s naším zdravím a s našimi životy na Boha.
Čtyři fotografie (výše). Tři z nich ukazují těžce geoinženýrovanou oblohu. Aerosolizovanou oblohu. Ten čtvrtý obrázek: jak často jste v poslední době viděli takovouhle oblohu? Je to tak vzácné. Jejich programy probíhají už 65 let a mají hluboký vliv na klimatické vzorce po celé planetě. Málokteří z nás znají v uvozovkách „přirozené počasí“. Systém počasí je velmi složitá věc, a vše je hluboce propojeno. Pro ty, kteří si myslí, že těmito systémy mohou zasáhnout proti nějaké škodě: je to stejné jako reklamy na léky v televizi: berte tento prášek, a za nějaký čas vám bude exponenciálně hůře. A další jsou reklamy právníků, kteří říkají, jestliže jste brali tohle, můžete je žalovat. To je mentalita, která řídí planetu. Jak si to mohou dovolit? Protože jim dovolíme, aby si to dovolili. Máme se fajn, máme ajfouny, díváme se na fotbal, ale tahle realita nebude trvat už moc dlouho.
Vnitřek aerosolujících letadel
Podívejme se, co je aerosolizovaná obloha. Když vidíte letadla s okýnky po stranách (výše) a myslíte si, že jsou v nich jenom pasažéři, mýlíte se. V těchto letadlech je spousta věcí, o kterých vám neřeknou. Pokud jde ty, co se snaží zlehčovat tento závažný problém: činí tak, protože se bojí nebo protože ztratili kontakt s realitou.
Turboventilátorový tryskový motor s vysokým bypassem není schopen dělat kondenzační stopy (contrails)
Tady je jeden z důkazů, že se nejedná o kondenzační stopy (výše). Je to jen malá ukázka z dokumentu, který najdete na mém webu. Je důležité si uvědomit, že lež o kondenzačních stopách je jednou z největších lží, která kdy byla podsunuta lidstvu. Kondenzační stopy existují, to ano, ale téměř nikdy se nemohou vytvořit za turboventilátorovým tryskovým motorem s vysokým bypassem (high bypass turbofan jet engine). To je právě tento motor, a mají ho všechna komerční letadla a všechny vojenské tankery. Je to tryskou poháněný vysoce výkonný ventilátor, sestrojený kvůli účinnosti paliva. 85% vzduchu, který prochází motorem, není spalováno, motor je za tím účelem takto zkonstruován a je téměř neschopen produkovat jakoukoli kondenzační stopu, kromě jakýchsi nanejvýš extrémních okolností, které existují velmi zřídka.
Čím jdete do větší výšky, tím je tam menší vlhkost. Podmínky jsou tam prostě nepřijatelné, a zejména pro tento motor, aby se vytvořila jakákoli kondenzační stopa. Takže, i když vidíte krátké rychle se rozplývající stopy - oni se teď snaží dělat to skrytěji - nemůže být ani řeči o kondenzačních stopách. Ty dlouhé stopy od obzoru k obzoru ve východní Kalifornii ubyly. Vidíme tam teď častěji krátké světlé stopy. (12:24)
Zdroj: orgo-net.blogspot.cz