V zájmu usvědčení prolhaných médií: Opravdu věříte, že dveře kokpitu byly zamčené?

Napsal Svět kolem nás dne . Kategorie Zahraniční Počet zobrazení:: 27692

V zájmu usvědčení prolhaných médií:

S veškerou pravděpodobností posádka kabiny letadla Germanwings mohla vstoupit do kokpitu kdykoliv.

Pokud bylo letadlo speciálně naprogramováno k tomu, aby tuto normální schopnost letadla Airbus 320 neumožnilo, aerolinky o tom veřejnost neinformovaly.

Tato informace o zamykání dveří kokpitu je „důvěrná“, protože by to mohla být teoreticky pomoc únoscům. Problém je v tom, že žádní únosci neexistují, zdá se, že jsou to pouze bezpečnostní agentury, které si užívají kradení letadel, jejich sestřelování a přebírání kontroly nad jejich řídícími systémy. Scénář "únosu" znamená vždy vhodnou krycí historku pro média , protože „mrtví muži nemluví“, a místa zřícení jsou vždy urychleně zajištěna a „vybavena“, jak je zapotřebí.

Historka se sebevraždou kopilota GermanWings je jenom novou zápletkou starého příběhu.

Abychom přispěli k explozi informací o nedávné letecké katastrofě ve Francii, provedli jsme jednoduché bádání ohledně funkce dveří kokpitu letadla A320. Níže publikujume operační manuál.

Máme také následující návod převzatý z Operačního manuálu o bezpečnostním systému kokpitových dveří pro letovou posádku používaného Royal Jordanian Airlines, kterážto organizace nám jej laskavě poskytla:

 

Ident.: DSC-25-11-10-00001006.0001001 / 09 OCT 12
Applicable to: MSN 2649-3685, 4670-5367

Dopředu se otvírající závěsné dveře kokpitu oddělují kokpit od prostoru pro cestující. Mají tři elektricky se zavírající zámky ovládané letovou posádkou. Za normálních podmínek, když jsou dveře zavřené, zůstávají zámky zamčené. Když je požadavek vstoupit do kokpitu, posádka může povolit vstup odemčením dveří, které zůstávají zamčené, dokud se neotevřou tlačením. Když letová posádka nereaguje na požadavek vstupu, dveře mohou být otevřeny i kabinovou posádkou vložením sedmimístného kódu (naprogramovaného leteckou společností) na klávesnici umístěné po straně předního ovládacího panelu.

 

Celý manuál otvírání dveří

Další otázky se týkají možnosti časového prodlení, které mohlo vyřadit klávesnici pro otvírání dveří, Ta může být naprogramována pouze samotnou leteckou společností, ale není to vyžadováno a je to zcela volitelné.

Na základě úrovně neformálnosti v GermanWings by se dalo soudit, že žádné omezení do klávesnice nebylo naprogramováno. To by znamenalo, že kabinová posádka, čímž rozumíme letušky, by měly vstupní kód do kokpitu a nejspíše by byly schopny ho vložit, pokud dveře byly v pozici "zamčeno".

To je důvod, proč toto publikujeme: Nebylo povoleno, aby se tato informace dostala na veřejnost.

V jistou dobu bylo vypuštěno na veřejnost, že „pilot“ bušil na dveře a křičel, ve snaze vstoupit do kokpitu, a tato informace byla rychle přijata jako zásadní.

 

Satelitní telefony

Navíc, jakmile byla vypuštěna falešná informace, že letečtí kontroloři nebyli schopni kontaktovat posádku letadla, mělo být zmíněno, že členové posádky mají k dispozici satelitní telefony.

Pilot, spíše než by bušil na dveře, mohl z něj velmi snadno zatelefonovat a požádat leteckou kontrolu, aby za něj provedla přistání.

Tyto telefony jsou obvykle v každém prostoru pro posádku, v předním i zadním přípravném prostoru a často i v otevřeném prostoru. Zmínka o tom je například v manuálu pro případ potřeby lékařského ošetření.

Lékařská diagnóza v letadle

V případě jiném, než je velmi málo závažný zdravotní problém, pověřený letový attendant normálně učiní veřejný dotaz, zda je na palubě přítomen lékař nebo jiný kvalifikovaný zdravotní personál). Pokud je odpověď pozitivní, lékařský profesionál bude požádán o vyšetření pacienta a o radu posádce, jaký bude nejlepší další průběh akce. V nepřítomnosti lékaře – profesionála mnohá letadla mají spojení s lékařskou pohotovostní službou jako je Med Link, Stat MD nebo Med Aire . Poskytovatelé těchto služeb mohou být využiti před letem i při letu, a mohou být kontaktování skrze satelitní telefon, HF neb VHF rádiový telefon skrze stanici ARINC, nebo použitím systému ACARS (Aircraft Communications, Addressing and Reporting System – Komunikační letecký systém

Některou z těchto metod je možná přímá komunikace s lékařem pohotovostního centra.

 

Systém proti únosům "Fly-by-wire"

Zmiňujeme zde i stejnou věc, kterou jsme připomínali při zmizení MH370: Moderní letadla s elektronickým systémem řízení „fly- by- wire“ (http://cs.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire) mají už léta na palubě systémy pro samostatné přistání, které byly instalovány, aby zabránily únosům letadel a jejich zřícení na jaderné elektrárny. Bylo nám řečeno, že letadla mohou přistát s použitím tohoto systému i při větru až do 30 uzlů.

Také víme, že tento systém je naprogramován i pro kontrolované zřícení v oblasti, kde budou způsobeny nejmenší škody.

Když jsme četli všechny ty historky o depresích a přítelkyních, které jsou vnucovány veřejnosti, a současně jsou vynechávány důležité informace, které by jako obvykle vedly k nepříjemným závěrům, rozhodli jsme se tímto rozšířit diskusi.

Veškeré zprávy o podobných incidentech, které se zpočátku zdají být nanejvýš racionální, bývají nahrazeny lhaním a vymyšlenými historkami pro zastření skutečných událostí a důvodů. Což se děje i v tomto případě.

Zdroj: [1][2]

Komentáře:

Loading...

Webový portál Svethostingu.info ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.