Sestřelený let MH17 – architektura provokace a informace, které média opomíjí
- "Někdo" zařídil změnu trasy, mezi 12-17.7. se trasa stejného letu postupně posouvala na sever:
trasa 12.7. - flightaware.com/live/flight/MAS17/history/20140712/1000Z/EHAM/WMKK
trasa 17.7. - flightaware.com/live/flight/MAS17/history/20140717/1000Z/EHAM/WMKK
postupná změna trasy mezi 15-17.7.:
- Porošenko 17.7. odpoledne (před sestřelením) prohlásil, že “mění strategii ukrajinské armády – pro možnost a nutnost účasti zahraničních vojsk v kárné operaci v Novorusku.“ (zdroj)
- Krátce před sestřelením publikuje Rada národní bezpečnosti Ukrajiny (http://www.rnbo.gov.ua/) toto: „Existuje informace, že na území Ukrajiny se dostala technika, která může sestřelovat letadla ve velké výšce. Mezi nimi byl i systém „BUK“ , — prohlásil předseda RNB Ukrajiny Andrej Lysenko. Jeho slova byla citována v mnoha ukrajinských médiích.
„náhodička“ z ukrajinských médií:
17.26: V RNB Ukrajiny prohlašují, že povstalci mají techniku, schopnou sestřelovat letadla ve velké výšce.
17.45: Zdroj: v Doněcké oblasti sestřelili civilní dopravní letadlo.
- Nad územím Doněcké republiky je v uváděné výšce 10km sestřelen Boeing 777 Malajsijských aeroliní (stejný typ a stejné aerolinie, jako nedávno zmizelý let v jižní Asii), který ovšem v dané oblasti neměl co dělat – stejný let o den dříve přes území DLR neletěl.
Vzdušnému prostoru Ukrajiny se nyní vyhýbají téměř všechny letecké společnosti:
- Krátce po sestřelení Boeingu se objevuje výzva k NATO k zahájení pozemní operace (zatím z jiných zdrojů neověřená):Poradce hlavy MZ Ukrajiny Zorjan Škirjak po pádu malajsijského letadla Boeing na východě země vyzval USA a NATO pomoct ukrajinským vojákům ve vedení zvláštní operace proti opolčencům. „USA by nám měli ihned dodat moderní přesné zbraně a vzdušnou podporu, a NATO by mělo začít pozemní válečnou operaci...“ ,- napsal Škirjak na svůj Facebook.
http://russian.rt.com/article/41305
- Španělský letový dispečer v Kyjevě, který měl havarovaný Boeing na starost, napsal na svém twitter účtu @spainbuca:
„Dříve než nám seberou telefony nebo mi rozbijou hlavu, LET BYL SESTŘELEN KYJEVEM“
Zanechal více než 20 zpráv, kde mluví o dvou ukrajinských stíhačkách, které doprovázely Boeing do okamžiku ztráty spojení s ním.
Zprávy Carlose po pořádku:
1: Letecká katastrofa, linkový let spadl na Ukrajině v oblasti Doněcka
2: Boeing 777, v zóně Doněcka
3: 777 „Malaysia Airlines“ spadl na Ukrajině, na hranici s Ruskem
4: v 777 „Malaysia Airlines“ bylo 280 cestujících.
5: Kyjevské úřady se pokouší představit to jako útok proruských povstalců
6: POZOR! 777 bylo možná na Ukrajině sestřelen. 280 cestujících
7: TAK TEDY! Kyjev nakonec dosáhl čeho chtěl.
8: V Kyjevě znova obsadili věž letové kontroly.
9: Potvrzeno: Letadlo B 777 zmizelo z radarů, nebyly informace o nějakých anomáliích
10: Letadlo sestřelili, není to havárie
11: Kyjev dosál čeho chtěl. Už jsem o tom psal v předchozích postech.
12: To letecké neštěstí není obyčejné. Vyhrožují nám v dispečerské věži.
13: Kdykoliv nám seberou telefony.
14: Než mi vezmou telefon nebo rozbijou hlavu, letadlo sestřelil Kyjev
15: Máme důkazy. Letadlo bylo sestřeleno. Kyjevské úřady už mají informace. Sestřelen. Nyní jsme klidní.
16: Co dělají cizinci v dispečerské věži? Sbírají informace.
17: Když se objeví možnost, budu pokračovat v psaní.
18: Letadlo B 777 letělo v doprovodu dvou ukrajinských stíhaček, do momentu než zmizelo z radarů.
19: Pokud kyjevské úřady chtějí říct pravdu, dvě stíhačky letěly vedle několik minut předtím, nesestřelila ho stíhačka.
20: Hned poté co B 777 zmizel, kyjevští vojáci oznámili o pádu. Jak to věděli?
21: V 7:00 oznámili o sestřelu letadla, o něco později obsadili naši dispečerskou věž. Cizinci (žoldáci? - není jasné, pozn. překl.) jsou tady stále.
22: Pro nedůvěřivé. Radary vše zachytili. Letadlo bylo sestřeleno Kyjevem. Všichni to tu víme, vojáci také.
23: Zde vojáci přiznávají, že to mohli udělat jiní vojáci, ale neví kdo dal příkaz.
24: Vojáci podporují verzi že to udělal Ukrajina. Ale neví odkud šel příkaz.
25: Před několika dny jsem psal, že vojáci chtějí odstranit Porošenka. Možná to tak je a příkaz dala Tymošenko.
26: Stíhačky letěly za letadlem a to po 3 minutách zmizelo. Všeho všudy 3 minuty.
27: Zakrývají vzdušný prostor.
- Bezpečností služba Ukrajiny (SBU) si pospíšila vydat nahrávku ("Щодо збитого літака"), údajně usvědčující domobranu. Scénář, který se nahrávka snaží implikovat, je zhruba následující:
"Rozhovor velitele "BUK" s ruským plukovníkem GRU RF Geraninem.Malajsijské letadlo bylo schválně navedeno severnějším koridorem, odlišným od jeho obvyklé letové trasy. A bylo sestřeleno jen pouhých 10 km od Sněžného (50 tis. obyvatel). tedy v městě, kde předevčírem ukrajinská stíhačka zabila náletem na sídliště 11 lidí. Aby se podobný nálet v městě již nemohl opakovat, přisunuli opolčenci k Sněžnému raketový protiletecký systém "BUK" , který by toto město ochránil. Pro ještě větší zmýlení domobrany, pouhé 3 min před sestřelem letěly 2 ukrajinské stíhačky kousek od malajsijského letadla, aby se pak náhle odpoutaly. Domobrana se tak domnívala, že se koná další nálet na město. Narychlo vycvičená obsluha "BUK", z lidí, co ještě nedávno byli jen pouhými obyčejnými civily, dokonala dílo skázy. Na radaru byl pro ně i velký Boeing 777, s rozpětím křídel 61m, jen pouhou tečkou. V pondělí sestřelený An-26 měl rozpětí křídel 29m. AN-26 letěl však ve výšce jen 6km, a protože Boeing v 10km, jevily se tečky, pro necvičené, neodborné oko, zhruba stejně velké. Proto mohla být dokonána tak nešťastná záměna: Boeing = An-26."
Ovšem jak údajně ukazují fyzikální výpočty, i pokud by domobrana měla funkční systém BUK na svém území a uměla s ním zacházet, letadlo by při dané trase dopadlo na území Ruska. Naopak při sestřelu z území kontrolovaných Kyjevem by podle výpočtů na dané místo dopadnout mohlo.- Letová dráha byla změněna nad Polskem. Tečkovaně je dráha letu MH17 16.7., plnou čarou je dráha sestřeleného:
- Sestřel přichází v okamžiku, kdy se jižní skupina vojsk Kyjeva ocitá v beznadějné situace v obklíčení u hranice s RF, několik dní bez jídla, vody, nesoucí těžké ztráty a bez možnosti zásobování.
Zdroj: leva-net.cz
Komentáře: