13 triků, jak vás supermarkety nutí utratit víc peněz

Napsal Svět kolem nás dne . Kategorie Domácí Počet zobrazení:: 17140

V supermarketu není nic jen tak náhodou, vše má svůj důvod a účel, abyste utratili více, než jste původně chtěli.

Supermarkety se snaží udržet nás v obchodě co nejdéle, nabízet nám zboží, které je výhodné obzvlášť pro jejich zisk a zboží, které jsme si původně ani koupit nechtěli. Triků a různých podpůrných prostředků, které používají je spousta. Přečtěte si o několika z nich, ať máte příště výhodu a víte, co na vás provozovatel obchodu zkouší. Třeba když si to uvědomíte předem, budete více imunní.

Akce - Nápis AKCE v letácích a v reklamě má jeden hlavní účel. Dostat vás dovnitř obchodu, , abyste nakoupili i jiné zboží, které už tak výhodné není.

Nákupní košík Taková samozřejmost, že o ni už ani nepřemýšlíme. Nákupní košík na kolečkách, do kterého vkládáme věci co jsme chtěli koupit. Ale opravdu jsme je chtěli koupit?

Vůně prodává Zboží, na kterém má obchod velký zisk jsou umístěny hned u vchodu, kdy váš nákupní košík ještě prázdný a vy máte chuť nakupovat. Typicky jsou to zelenina, ovoce nebo to krásně vonící čerstvě (do)pečené pečivo.

Něco je dobré schovat Obchodníci dobře vědí, co mají vystavit a co schovat. Potraviny a zboží denní potřeby, které nezbytně každý potřebuje nakoupit, jsou umístěny co nejdále od vchodu.

Dobře postavené bludiště Jakmile zákazník jednou vstoupí do bludiště uliček, tak jejich pečlivě promyšleným sestavením, je nucen projít jednu za druhou, aniž by někde odbočoval.

Světlo hraje svoji roli Možná jste si toho už všimli, ale v různých částech obchodu jsou světla s různou teplotou barev.

Napravo, ale hlavně v rovině očí Nejvíce se prodává zboží umístěné v rovině očí. Je to tak lukrativní místo, že dokonce výrobci a dodavatelé platí obchodníkům za to, když jejich zboží umístí právě do regálu v té správné výšce. Kde je zboží v obchodě umístěno často rozhoduje o tom, jestli to bude prodejní hit nebo propadák.

Prodává i dotykPrůzkumy prokázaly, že je důležité, aby zákazník měl zboží na dosah.

Útok na všechny smysly - Nesmíme zapomenout na hudbu. Studie mluví jasně - pomalá hudba nutí lidi nakupovat pomaleji a utratit víc.

Více prostoruV prostorech plného nakupujících lidé tráví méně času, méně nakupují a necítí se tam příjemně.

Časově omezená nabídkaPokud víme, že nabídka je omezená jen na určitou dobu, vzbuzuje to v nás pocit nutnosti nabídky využít.

To nejlepší nakonec - Místo, kde s největší pravděpodobností nakoupíte něco, co jste vůbec nechtěli - fronta u pokladny. Pečlivě umístěné, vybrané a zaplacené zboží, které máte nejdelší dobu před sebou.

A máte naši kartu? Karta, kterou musí dnes už mít každý obchod. A nemyslete si, ta data, která přes identifikaci vaší kartou obchod získá, velmi pečlivě analyzuje a na jejich základě optimalizuje skladbu svého zboží, zjišťuje trendy a přizpůsobuje se tak, aby více prodal - a vy utratili.

Lidicky.cz, celý článek je ZDE.

Komentáře:

Loading...

Webový portál Svethostingu.info ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.